Filozofie Catastrofa.cz

Eshop, na jehož stránkách se právě nacházíte, vznikl v roce 2017. Jeho zakladatelem je Radek Mičan, který působil v oblasti hudby jako hudební manažer.

Poté, co opustil vody showbyznysu přemýšlel jak naložit s volným časem a vymyslel propojení vlastní značky oblečení s dobročinností.

Vznikla tak sociální značka (platforma), která má celospolečenský záběr.

Logem se stal gramofonek OF, jako symbol provázanosti fanoušků hudby všech možných žánrů a barev se základní filozofií eshopu.

 Radek_kosile    "Rokem 2017 tedy začíná příběh, na jehož počátku byla jen zajímavá myšlenka a vize, kdy lidé nákupem oblečení přispívají na dobrou věc."

Filozofií eshopu je pomoc...  Pomoc lidem (obětem) přírodních katastrof. Tedy těch pohrom, které nebyly vyvolány konkrétním záměrem člověka.

Část z příjmů Catastrofy (5%) bude poukázána právě přímo do oblastí zasažených katastrofou typu výbuch sopky, řádění tajfunu, zemětřesení nebo třeba na povodňové konto.

Společnost Člověk v tísni, se kterou spolupracujeme, za tímto účelem založila Klub přátel Člověka v tísni. Díky prostředkům z tohoto fondu může vždy co nejrychleji pomoci obětem přírodních katastrof.

Třeba při zemětřesení tedy neztrácí drahocenný čas postupným sbíráním peněz, ale díky darům shromážděným v Klubu přátel může reagovat okamžitě, ve chvílích, kdy rychlost znamená další zachráněné životy.

Finance se použijí na vybudování infrastruktury a služeb. To znamená nové silnice, zábrany proti přívalovým vlnám, nové nemocnice, evakuační centra a také nové školy. Pro představu, jak taková pomoc probíhá, shlédněte krátké video České televize. Týká se supertajfunu Haiyan, který udeřil před několika lety na Filipíny... zde:

Video ČT (klikni)

Statistiky jsou neúprosné a je zřejmé, že těchto přírodních jevů bude přibývat stejně jako jejich obětí.

Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s touto neziskovou organizací.  Člověk v tísni logo 2

214382558120008_01  Etna-Volcano_2766580b  PEI26f808_Hurrican_paloma2  images 

Tabulka velikostí